Min rädsla

Snurr snurr i huvve vart det precis. :´-(
Jag är superglad att jag har hittat min prins och att han har blivit min..
Men.. ja  idag finns det ett men...
Jag är så rädd att jag ska mista det underbara jag/vi har.
Världen kryllar ju av snygga tjejjer. Smala, blonda och otroligt vackra tjejjer som lätt skulle kunna överta min plats.
Rädslan över att min prins stöter på en av dem och upptäcker att det var just en av dem han sökte egentligen.

Det är min rädsla..

Men jag vet att min M håller mig kär och tycker om mig som jag är och det är en underbart härlig känsla.
Är bara jag som är lite fånig som tänker så där. Men ibland kommer ju faktiskt sånna tankar också. Otrevligt nog. Skönt att få vädra av sig lite tankar så kan andra roligare tankar få plats.
Tankar om vårat snart gemensamma hem och våran framtid.
Om våra/t barn vi kommer att sätta till världen.
Om vårat framtida boende med lite trädgård/uteplats.
Om våran första jul o nyår tillsammans.. tihi!!!
Ja det finns många många fler tankar såklart..

Ja kärleken är väl underbar ändå trots allt...  =)))




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja kärleken är verkligen underbar min vän =)))

Postat av: Nathers

Finns ingen som du syrran, men förstår att de känslorna framkommer ibland om att han skulle hitta någon annan :/ Men huvudsaken är att ni är kära!:)

2006-09-19 @ 15:59:22
Postat av: Tina

Nathers // Åhh vad du är go!! Och det är klart vi är kära.. hihi!!! Puss på dig!!

2006-09-19 @ 19:37:53
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Joachimana

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-23 @ 13:19:11
URL: http://joachimana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback