Lyckan kommer när man minst anar den...

Tänker tillbaka på sommaren som var och hur underbar den verkligen varit.
Perfekt väder, perfekt semester och vad mer kan man begära??
Jo jag gick o vart störtkär till på köpet och fick världens bästa pojkvän. Min blivande sambo. Lovely!!

Och det är så roligt att Sandra också har gått o blivit kär och ska bli sambo hon också. Det är hon verkligen värd efter allt hon fått gått igenom. Lyckan kommer när man minst anar den..
Det kan man lugnt säga att den gjorde för mig i vintras/våras. Jag vart så chockad den dagen M hörde av sig till mig. Vågade inte riktigt då tro o hoppas på nånting. Jag var lite på min vakt. Men jag kände redan då att jag aldrig glömt han och aldrig skulle göra heller.
Och nu är det vi två på riktigt och för en lång tid framöver förhoppningsvis.
Tänk hur allt kan förändras i ens liv... *ler*
Tina den eviga singeln är numera snart blivande sambo... hihi!!!
I love it!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lyckan kommer verkligen när man minst anar det*ler*. Det är nog så att kärleken smyger sig på när man inte är allför ivrig att leta efter den...kram!!!

Postat av: Linda

åh jaa... den smyger på en när man minst anar det.... det har jag fått bevis på själv så :)

2006-09-23 @ 20:25:51
Postat av: Ibrahimmathea

Very good guestbook. Interesting!

2008-12-19 @ 20:49:52
URL: http://ibrahimmathea.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback