Vibrationer

Igår var jag ju på vibrationsträning och ja vad ska man säga om det.. hmmm...
Jag var väldigt skeptisk till det från första början. Men då när jag stod där på plattan i olika poser och den vibrerade så vart det ju jättejobbigt mot slutet, men idag känner jag inte av nånting. Så jag vet inte jag...

Igår så körde vi sofforna till Sandviken också. Och byrån och hyllan. Så nu är det ganska tomt på stora grejjer i Gävle.. Bara det som ska säljas är kvar.

Röda Damen kom på besök också. Precis i rättan tid. Perfekt!!! =)
Sjukt att man blir så glad för att man fått mens... haha
Nu är det 1 år o 8 månader sen jag tog sista sprutan... Det är läääänge sen det.
Nåja nu börjar det iaf gå åt rätt håll. =)

Malin o Hugo kanske kommer förbi på jobbet idag. Skoj!!
Nu blir det en dusch här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback