Vem har sagt att det ska vara lätt???

La mig tidigt igår och somnade ifrån tvn vid 21. Vaknade till när M kom hem efter 22 nångång. Men var inte i bästa skick då direkt.
Stackars M vad han får stå ut med mig. Men det har varit så mkt dem senaste dagarna verkligen och allt har inte hunnit smälta. Från noll till totalt kaos på en gång. Dåligt samvete, skuldkänslor, agg,  hat o kärlek och en oro för vad som komma skall. You name it....
Sen är det verkligen inte lätt att ha ett förhållande mitt upp i allt heller för den som är ovan. När man mår dåligt och känner sig låg. Så kanske man känner att man behöver den där kramen, som kanske den andra inte förstår att man behöver just då. Och det blir fel och man känner sig kanske ännu lite mer låg. Men det är ju svårt att läsa tankar så är det ju. Och det är lika svårt ibland att få ur sig det där lilla som behövs sägas egentligen.
Ja men vem har sagt att det ska va lätt då??

Den här veckan känns det som att det bara är en massa jobbande för min del. Helst av allt vill jag bara få rå om min M helt utan nånting som stör. Men det är svårt att få ihop det ibland. Man har jobb att sköta, kurser att gå på, träningar man vill gå på, familj o vänner man vill hinna med, plockning i lägenheten och sen är det ju även M:s träningar, vänner o familj mm. som ska med i pusslandet.

Det skulle vara så skönt att ha lägenheten klar och allting flyttat så man slapp känna den stressen o pressen hela tiden. Men det blir ju bättre med det snart. 1 december så slipper jag känna så här nå mer. Skönt!!

Näe nu ska jag ta o pallra mig iväg till frissan tänkte jag. Har ju ett hår som vill bli klippt.
So long!!


Älskar!!!!!


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D

Postat av: Linda

*kram*

2006-10-10 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback