Servisinköp

Det vart iaf ett par kassar med grejjer som jag fick med mig till Sandviken idag.. *ler*

Mattias var lite sugen på att åka in o kolla på lite grejjer i Valbo så vi åkte dit.
Jag hade dessutom sett att det var rabatt på servisen vi tänkt köpa. Så vi passa på att köpa den.
Bara 199 kr fram tills den 15 okt.
Se så fin:
Servis

Sen gick vi in på Coop och skulle handla litegranna. Det slutade med att vi kom därifrån med två korgar fulla med mat och en dvd/video-apparat i händerna. Haha!!!

Nu har vi ätit lite mat och M sitter o håller på och grejjar med apparten han köpte.
Ska väl strax ta o krypa ner under täcket jag tror jag.
Mysa lite med min älskade prins!!

Det är så underbart att få må så här bra!!! *love*


Kommentarer
Postat av: Boutlost

Uno straise Qatro single sais, thanx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback