En trasseldag

Vad irriterad man kan bli på folk.
Idag ringde det en som vela köpa mitt databord. Vi bestämde att efter jobbet, idag vid 16:30 så kunde hon komma förbi o hämta det.
Hade ju även avtalat en tid med en som skulle komma å hämta badrumshyllan. Och han dök upp så punktligt så.
Men hon som vela ha databordet dök aldrig upp o ringde inte heller. Suckl!!! Tyvärr hade jag bara hennes jobbnummer så jag kunde inte ringa henne heller. När klockan var 18 så ledsnade jag och gick till bussen.
Har haft sån huvudvärk på eftermiddagen så allt jag vela var bara att åka hem egentligen och så blir det så här tjafsigt. Det hade man ju gärna vart utan.
Är det så svårt att lyfta på luren o ringa o säga att man ångrat sig eller att man inte kan komma ifrån..???..
Hmpf!!
Nåja orkar inte tänka nå mer på det där just nu då det bara tar energi från mig. Energi som jag verkligen behöver just nu.
Har vart en väldigt tuff förra vecka och jag har inte landat riktigt än efter allt som varit/är känner jag.

Imorse tog jag som sagt bussen in till jobbet. M skjutsade mig till busstation vid 7 och imorse var det till att skrapa rutorna på bilen. Kallt var det å. Brrr!!
Men det är ju ändå 9 oktober idag också så. Vi har vart bortskämda länge nu. =)

Kom hem till S-viken igen strax efter 19 och har ätit en tacos och ska strax lägga mig i sängen för jag är så trött.
Imorgon ska jag upp tidigt då jag ska vara på Förflyttningskurs kl 7:30-11:30 och sen jobba 15-21.15. En lång dag blir det. Så det blir till att sova i Gävle på madrassen igen. Börjar ju 6:45 på onsdagen. Blir så drygt att sitta o åka buss då. Man hinner ju precis hem innan man ska upp igen.
På onsdag ska jag iaf skjutsa bilen till Hofors så får vi se vad pappsen säger om den. Om den är totalt utdömd eller ej.
Det här är verkligen nackdelen med att bo i Sandviken. Långt till jobbet o man blir beroende av bil.
Ja för bil är ju ändå bekvämast o smidigast. *ler*

Näe nu är det Natti natt här.
Får se om man är vaken då när älsklingen kommer hem från hockeyn. Jag betvivlar dock det.
So long!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, känner igen det där att landat eller ej.

Vilken trist människa som inte kan höra av sig om hon inte kan komma av olika anledningar. Suck..

2006-10-09 @ 22:17:36
Postat av: Anna

Nä kom hon aldig, fan va trökig stil att inte ens slå en pling, irriterande!!!

Sov gott med dig vännen =)

Postat av: M

Förstår att det har varit tuffa dagar älskling och att det är lite trist det här med pendlandet till gävle. Håller tummarna för att din bil snart är fixad och att den sen sköter sig ett tag ;). Kram /M

2006-10-10 @ 09:47:26
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

Linda o Anna// Ja man kan ju faktiskt ringa o säga att man ångrat sig kan man ju tycka. Dålig stil!!

M // haha.. ja du vet ju hur det gick med bilen min idag så.. Otursförföljd

2006-10-11 @ 17:59:55
Postat av: Ella

Very nice site. Will sure visit again.

2009-04-22 @ 08:27:05
URL: http://ella.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback