början på veckan

Oj nu var det nån dag sen jag skrev.  Dax att uppdatera lite. *ler*

I måndags så åkte jag in till Gävle till 12 och träffade Sandra på stan. Var längesen vi sågs ju.
Vi gick till "Java " och köpte oss en varsin varm smörgås. Min med kyckling/fetaost som är favoriten. Mums!!!
Satt o prata en del och hon berätta om sin praktik som bartender/servitris. Haha!!! Ja hon får höra både ett o annat av fulla killar. Sa åt henne att börja använda "låtsas förlovningsring". Fast å andra sidan så kanske det blir värre då. Många killar vill ju gärna ha det som är förbjudet.
Nåja sen gick vi o kika runt på stan lite och jag hitta ett par jeans på BIKBOK som jag ville ha.
Så idag ska jag in till Köpis o inhandla dem om dem finns kvar. Ett par svarta. Perfekt!!

Sen var det dax att gå o jobba. Så jag tog en promenix till jobbet från stan. Skönt att röra på sig lite.
Kvällen gick bara bra å jobba. Tog sen bussen hem vid 20. Men den var iofs försenad med 15 minuter. Sånt man får vänja sig med nu som bussåkare.

Ja för se bilen den är inte lagad än inte. Han som ev ska laga den är inte på sin verkstad och dessutom så står det 7-8 bilar i kö före min där. Puh!! Men pappsen skulle höra med en annan om han ev kunde fixa den. Ja så än så länge är jag bil-lös.
Men jag har fått lånat Mattias bil en hel del snäll som han är. Underlättar ju på helgerna och så.

I går tisdag så hade jag först förflyttningsutbildning på fm och sen jobba jag till 14:30 så det var en riktig skön dag. =))
Stuvade sen in mammas stolar i bilen och åkte o hämta upp Mattias på jobbet och skjutsade hem han och sen vidare till mamma med stolarna. Hennes nya lägenhet var jättemysig iaf lär jag ju säga. Billigt med 1500 men synd på "läget". Inte att det gör nått att det är lite på landet utan är väl mest grannskapet kan man säga. :-/
Med mig hem fick jag en kasse med barnböcker. *ler*

Sen hade jag o Mattias en riktig slapp o myskväll. Inte mkt vart gjort. Mest slappa i soffan o sängen och bara var. Underbart!!!
Jag är så kär så kär så kär... hihi!!! *älskar*

Idag vakna jag först vid 8:30 men klev inte upp förrens vid 9:30..
Har suttit o kikat på lite kläder som jag ska inhandla. Är ju en del fester här framöver och det skulle vara roligt med lite nytt.
Sen så har jag bestämt med Malin o Hugo att vi ska ta en tur på Köpis idag. Så jag ska ta 12:30 bussen in dit. Inhandla mina nya jeans om dem finns kvar där. Annars får jag kika i Gävle sen imorgon eller nått. För jag vill verkligen ha dem. =)

Näe nu är det dax för lite tillfixning innan bussen går.




Kommentarer
Postat av: Sondremarita

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback