Ängeln i sängen...

I natt har jag haft dröm-VM tror jag. Vaknade 4 ggr i natt av att jag drömde olika saker. En var bla att jag fick en bebis, men det var bara det att bebisen hade tänder och bet mig när jag skulle amma. Haha!! sjukt!!

Men det värsta i natt var nog ändå när jag vaknar och känner att jag har nått  hårt som ligger på vänster sida om mig på täcket. (Mattias ligger på höger ;-) )
Gissa om jag vart paff när jag får se att det är min prydnadsängel som ligger där breve. Jag har den står breve Annikas minneskort på nattusbordet. Men hur hamna den i sängen breve mig???
Måste ha plockat i sömnen på nått vis. Fast så har jag aldrig nånsin gjort nångång.
Det första som slår mig är att det måste betyda nått.... Jag ska helt enkelt kanske inte ta bilen idag till jobbet. Så det vart tåget..... 
Ja se så konstigt det kan va ibland.

Snart närmar sig Julafton med stormsteg. Har nästan alla klappar klara. Ska ge mig ut imorgon med Mattias på Köpis och inhandla dem sista. Trängas med alla andra. Alla får ju lön imorgon dessutom. Pust!!!
Sen på lördag är det paketinslagning och inhandling för julen som gäller. och så ska jag jobba kväll.
söndag är det ju självaste julafton och då ska jag till pappsen först och fira lite och sen ska jag till mamma vid 16-17-tiden. M ska fira med sin mamma o bror. Så sluter vi upp på kvällen. Det blir bäst så för allas parter i år. Annat blir det nog när vi får en egen knodd. Då uppskattas nog julen ännu mer  *ler*
måndag är det ju juldagen och det innebär jobbande för mig först. Sen blir det party!!! Ska ha fest härhemma innan vi går upp till "Livingroom" och äter en bit god mat och partar vidare. =)
tisdag är det annandagen och då är man väl lite bakis kan jag tänka mig. Hehe!! Men reosrna börjar väl då om jag inte har helt fel??  Så får se då hur pigg man är då.
onsdag så har jag tagit semester. Skönt!!!!

Ja det var min jul lite kort. =)))


Kommentarer
Postat av: therese

Ja jag hittade hit jag med men fattar inte så mycket haha hoppas allt e bra kram

Postat av: Linda

Haha som jag skrattade åt ditt änglakramande, och gör det igen när jag läser om det :) Kan ju betyda nåt helt annat än att du skulle låta bli bilen med *blink blink*

2006-12-22 @ 06:41:04
Postat av: M

bra att du förtydligade att det var ängeln som var hård och väckte dig och att jag minsann ligger på andra sidan ;) Vaknade av att du låg o skrattade ju, du är rolig du älskling! kram :)

2006-12-22 @ 07:23:17
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback