Update

Nu var det ett tag sen. Men dagarna går så fort och vi är åter inne i vardagen med allt vad det innebär, så som jobb, träning, matlagning, se till att Max får med rätt saker till skolan vid utedagar i pulkabacken/inomhusidrott /simskolan/skridskoåkning. Ja you name it!! ;-)

En väldigt trist grej hände Max i skolan och det upptog mkt av mig känslomässigt. Jag bestämde mig fort för att detta inte är ok och ville veta hur man ska jobba för att detta inte ska hända igen och tog kontakt med rektorn. Vi hade ett bra samtal i över en halvtimme och jag fick bl.a vetskap om att de jobbar på bred front med problemet och att hon tyckte det var jättebra att jag ringde så även det kunde dokumenteras. För mig är det en självklarhet att mitt barn ska kunna gå till skolan utan att behöva vara rädd för vad som ska ske och därför tänker jag strida för det också när det behövs....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback