Juli

Juli har bjudit på många soliga semesterdagar.
Första semestertrippen gick till Halmstad där vi hyrde en stuga med familjen Naenfeldt. Tylösand beach fick sig några besök. Nöjesparken var också en hit. :-)
Vi tog även en tur till Helsingborg som är en mysig stad vid havet. Vi passade även på att ta en tur över till Danmark där vi mumsade supergod pizza vid torget på en italiensk restaurang.

Efter hemkomst tvättade vi upp allt och packade om för en minitripp med mina kära syskon. Tältet hängde med och invigdes. Vi campade på Mariefreds camping. Eskilstuna poolbad och djurparken fick sig besök. På hemvägen stannade jag och Max på lådbilslandet i Nykvarn. Var mysigt att få campa lite iaf.

Nu har jag bara 5 lediga dagar innan det är åter dax att jobba igen.
Ikväll har vi ordnat barnvakt och ska ut och äta med Johan och Maria. Sen får vi se vad vi gör resterande dagar. Kanske en campingtripp?! ;-)

Mycket nöjd med min ledighet iaf. :-)
Sommaren får gärna stanna lite till även om min semester tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback