Såååå skönt!

För snart 10 månader sen vägde jag10 kilo mer än jag gör idag. Fatta 10 kilo!!! Det jag väger nu var länge sen jag vägde. Den kropp jag har "fått" nu var länge sen jag hade. De första 7 kilona kämpade jag ner själv, sen gick jag upp 2. Nu har jag haft hjälp av hemmafit.se där jag varje vecka har fått ett matschema med inköpslista och ett träningsschema för varje vecka. Detta har jag följt och idag har det gått 4 veckor. Jag har på dessa 4 veckor tappat 4,7 kg och tappat 6 cm i midja. Jag har inte behövt gå hungrig. Självklart har jag tränat också men inte mer än vad som är normalt. :-) Nu ska jag köra själv och på fredag är det dax att knäppa efterbilder och skicka in. Spännande!!
Jag mår iaf toppen och känner mig mer nöjd idag med min kropp än för 4 veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Blir inspirerad och peppad av dig!

2013-10-02 @ 22:22:35
Postat av: Linda

du är skitduktig!! :-) Stolt över dig!!

2013-10-03 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback