Näsblod

Igår när jag satt inne på mitt kontor på jobbet så kände jag plötsligt att det börja rinna i näsan. Jag fick lite panik och börja leta efter papper i väskan och märkte snabbt att det var näsblod jag fått. Jag fick tag på en näsduk för att stoppa upp det värsta och så skyndade jag in på toa helt blodig. Där vart jag sittande en halvtimme innan det slutade. Däremellan efter att jag tvättat av mig blodet som runnit längs armarna så gick jag ut till en kollega och berätta läget så de inte undrade vart jag höll hus. Blöder nästan aldrig näsblod och gör jag det så slutar det rätt fort. Nu trodde jag aldrig att jag skulle sluta blöda. Ja hur det kan gå! Tur man inte är på fel ställen när det händer. Kul och sitta på en buss och bara ha nån näsduk med. Hemska tanke! Så hädanefter ska jag ha papper med mig vart jag än går. Har ni fått näsblod på
"fel plats" och hur gick det isåfall??


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har blött mycket näsblod i mina dagar..
Det brukar stoppa upp rätt bra om man nyper åt ett stadigt grepp över näsbenet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback