Husvisning

Idag har jag varit på husvisning här i Vallhov. :-) Jag håller utkik på Hemnet lite då och då och fick syn på detta hus som jag bara fastna för. Vi har inga planer egentligen på att flytta men dyker det "rätta" huset upp så är vi inte omöjliga. Det jag kan sakna lite med vårat radhus är att jag vill ha lite mer öppnare ytor och lite större. Huset jag var och kika på kändes öppet och stort. Men jag kan ju säga som så att jag var inte ensam om att vara där och titta. Sen när jag kom ut och det stod en Porsche på uppfarten så kunde man ju ana vad slutpriset skulle landa på. ;-) Näe tyvärr lite dyrt då det fanns lite som man skulle vilja göra där. Jag får fortsätta att drömma ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag saknar källare med tvättstuga så man slipper hängs kläderna på ställning på övervåningen om vintern och regniga höstdagar. Men nya hus byggs inte med källare nuförtiden så jag får väl bo kvar här jag med och drömma.

2012-09-13 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback