Ullaredsresan del 1

Min och systers Ullaredstripp var minst sagt händelserik. Ditresan var nog inga bekymmer om jag minns rätt. Väl inne på Gekås så vart jag helt plötsligt av med min vagn och skinnjackan. Jag parkerade den på sidan för att kunna ta mig in i en gång där det var fullt av folk. När jag minutrarna senare skulle ta min vagn igen och då var den borta!!!! Jag letade som en tok då den inte borde ha hunnit så långt men inget napp. 5 minuter tidigare hade jag lyckligtvis knäppt kort på mitt vagnsnummer. Så jag gick till Kundtjänst och de ropade ut min vagn som efterlysning. Fick dock informationen att det inte var vanligt att vagnarna lämnades in utan hon rådde mig att leta vidare själv och återkomma om ca 15 minuter. Kul!! Jag kryssade mellan gångarna utan resultat och började ställa mig in på att det bara var att gå och hämta en ny vagn och börja om. Jackan var antingen stulen eller borde gå att få tillbaka senare. Gick iaf till kundtjänst för att höra mig för hur det funkade med om min skinnjacka återfanns. Då visade det sig att min vagn hade lämnats in och gissa om jag jubla. Jackan var oxå kvar! :-) Ibland ska man ha flyt!!! Flyt var dock inget vi hade på hemresan med sura poliser, olycka och skogskörning på grusvägar i total mörker, men den får jag ta ett eget inlägg om då jag strax ska kliva av bussen. På återseende!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback