Länge sen

Oj nu var det ett tag sen jag skrev sist. Så vad har hänt sen sist? Träningsmässigt har jag gjort framsteg framförallt med distansen. 19 juni sprang jag 4x8 min med gågn 1 min. Vart 5,62 km på 37 min. Det var ett jobbigt pass. Sen gjorde jag uppehåll tills i söndags och tanken var att springa 4 km nonstop, men det gick så bra så jag körde på i 6 km. Tiden vart 40:21. Igår sprang jag nonstop 8 km på 53:32. Är nöjd!! I övrigt så har vi hunnit med att fira midsommar, först var vi ut till Årsunda för att dansa runt stången. Men tyvärr missade vi det då annonsbladet skrivit fel tid. På kvällen var vi härhemma och fira med Johan och Maria och Theo. Trevligt!! Imorgon stundar Stockholmsresa med bröllop. max ska vara hos bästa moster Linda hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback