Crazy!!

Jajjemen det är vad jag är. Tjejmilen here I comes! Vi var ett gäng tjejjer som var ute och käka i och hade trevligt. Det slutade med att vi var 6 st som lovade att springa Tjejmilen 1 september och jag var en av dem.
Jag tror vi bara är 3 kvar. Min träning har kommit igång sent. Alldeles försent. Jag började min löpträning i fredags den 8 juni. Jag följer nu ett program inför tjejmilen men de är på vecka 9 nu och jag mixtrar lite av vad som känns ok så här ibörjan för att komma i kapp hyfsat. 
Jag har sprungit 3 gånger med idag och de två tidigare gångerna har jag kört jogg 5 x 4 min (ca 3,6 km jogg) och 5 x 5 min (ca 4km jogg) varvat med 2 minuters rask gång.
Idag var det tänkt att jag skulle köra 7 x 4 min jogg och varva med 1 min rask gång, men jag körde på med 12-7-4 min jogg varvat med 2-3 min rask gång. Totalt vart det iaf 4,65 km på 31 minuter. Jag är nöjd med det! Men bättre ska jag bli. :-))

Nu kommer jag att dokumentera lite om min träning här i bloggen dels för att det peppar mig och sätter lite press på mig och dels för att det är skoj att ha kvar och se hur man förhoppningsvis utvecklas och står där i startfältet den 1 september och känner sig i hyfsad god kondition. :-)

Så vill ni inte läsa om min träning hoppa över det. :-))


Bild lånad från tjejmilen.se


Kommentarer
Postat av: Miian

Oh Hejja Tina!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback