Underbara tulpaner!!!

imag0308 (MMS)

Underbara tulpaner!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Mjo det stod ju ett tfnnr så jag ska kolla. Men det var hos Alice, så jag antar att det är Alice på dagis. Men hon har ju aldrig lekt med henne så ett efternamn & adress eller liknande hade ju kunnat vara på sin plats, hihi!

Postat av: Anki

Försvann min kommentar? Det var från Alice så jag antar att det är Alice på dagis, men de har ju aldrig lekt så det hade ju varit bra om det stod en adress & efternamn eller så. Det står så klart ett telefonnummer men ändå, blev lite förvånad ;)

2012-01-09 @ 21:39:04
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com
Postat av: Anki

Ja det gjorde det, Kerstin hade inte fått nåt. Å det verkar ju konstigt att inte bjuda henne. Och som sagt, Max har ju lekt mer med henne.

2012-01-10 @ 18:03:49
Postat av: Anki

Ska Max gå?!?

Ja vårt var också julpost. Då blir de nog lite knas.

2012-01-11 @ 12:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback