Jag har i en vecka trilskas med Cambridgem...

Jag har i en vecka trilskas med Cambridgemetoden som är en pulverdiet där man får dricka 3 shakes per dag. Det var hemskt i början kan jag lova. Resultatet då? 4 kg ner. Tack och bock!! Jag vet att mycket av det är vätska, iallafall 2-2,5 kg för min del. Nu idag ska jag börja äta igen. Går över på GI nu och ska hålla mig till den strikta delen och hoppas på att lite fler kilo vill flyga sin kos. Mitt första mål är att bli av med 5 kg och helst till 11 februari. Jag är iaf på god väg. Går säkert upp lite nu då jag kommer samla på mig en del vätska igen. Men är iaf på mycket god väg. Allra helst vill jag tappa 13 kg allt som allt, men dit är vägen lång och nästa delmål efter mina första 5 kg får nog bli 3 kg till. Giv mig styrka nu.;-) Update: Har precis konstaterat att en dag i veckan får jag unna mig något gott och detta med måtta, för annars kommer jag inte att stå ut. Man måste ju få lite belöning på vägen också. ;-) Jag lovar att detta kommer att göra skillnad ändå för om man jämför hur det var tidigare då jag kunde äta nå gott varje dag och detta med ingen måtta!! Därav mina extrakilon nu såklart!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det grejar du systeryster om du själv bestämt dig till fullo!!

2012-01-14 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback