Framme i Mahmutlar

Efter en lång resdag  var vi så framme i Mahmutlar inatt vid två tiden. Upp och hoppa igen vid nio till en stooor sol och klarblå himmel. :-)
Vi har idag handlat lite frukost och sånt och sen promenixa vi till stranden för lite bad. Det gick en del vågor så vi satt i strandkanten och myste och flög med vågorna. Sanden är såååå het att det känns som att man bränner sönder fötterna. Max hade jag packat med badskorna till men våra vart kvar i lägenheten tyvärr. Men jag lovar att dem blir med nästa gång. Efter en sen lunch på beachrestaurangen gick vi till poolområdet vid lägenheten och där badades det massor och åktes rutschkana. Sen har vi myst på balkongen innan vi gick  iväg till en restaurang (Kongen) i närheten för middag. Nu räcker inte energin till så mycket mer så det blir nog sängen snart för min del så man orkar med morgondagen oxå. :-)

Dagens roligaste: Till lägenheten finns det en manual om vad man ska göra och bör tänka på osv och den har jag ju läst. Idag när jag var inne på toaletten och stod framför spegeln så börjar det helt plötsligt tokspruta ut vatten från toaletten som ska tilläggas var stängd vid tillfället. Det enda jag tänkte var att jag läst att man inte skullle röra en spak vid toaletten då det kunde börja spruta vatten. men jag hade ju inte rört något. Jag skrek efter Mattias men kom i samma veva på att titta efter spaken och där hade en toalettrulle ramlat ner och lyckats komma åt spaken och satt på den inbyggda bidén. Fick iaf stopp på vattnet. Hihi!! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du lyckas du med det mesta! ;-)



KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback