Uppdatering om nappen

Max har nu hållt upp med nappen sedan förmiddagen på julafton och det går över förväntan bra.

Men idag så hittade han en napp som jag hade i min ryggsäck som jag helt glömt bort. Han kom rusade till oss och sa att vi glömde en napp till tomten och han var så förtvivlad över det, för den skulle ju tomtebebisarna ha. Vi löste det hela med att lägga nappen i ett kuvert med frimärke och skriva att det skulle till tomten. Jag ska "posta" det imorgon åt Max. *ler*
Min fasa var att han skulle provsuga på den men ICKE...
Stora killen!!

Men läggningarna tar längre tid för han har lite svårt att komma till ro så som han kom till ro med nappen, men det vänjer han sig nog snart med också.
Han kan nu ropa flera gånger inifrån sitt rum om olika saker, så gjorde han inte förut. Men han ligger iaf kvar och försöker somna.

Tror bestämt att Tomten kommer att skicka ett paket till Max för att han varit så duktig med att sluta med nappen. :-)

Nu är det bara operation -sluta med blöjor kvar. Men Max vägrar just nu, han vill inte gå på toaletten. När orken är tillbaka hos mig så ska jag ta mig mer tid med att försöka och träna med han. Men just nu har jag inte den orken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätteduktigt av Max! Nelly har oxå lite svårare att komma till ro vissa kvällar. Hon har börjat med att vara hungrig osv.;-)

Kanske lite jobbigt för Max att sluta med blöjor oxå nu? Tänker att han har ju varit med om mycket nu på slutet stackaren. Kram!

Postat av: Linda

Han är så duktig Maxen! Och du... allt har sin tid, det kommer, det kommer. Mycket smidigare när han själv är med på noterna och det kommer gå finfint det också :-)

2011-01-03 @ 11:04:17
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har också varit orolig att Ville ska ta en av Lowes nappar el så men jag tror inte de tänker så helt enkelt :) Vilgot har också svårt att komma till ro om kvällarna men jag hoppas det går över..



Blöjorna fixar ni sen! Det går snabbt när det väl kör igång :)



Kram

2011-01-03 @ 21:00:28
URL: http://duojagovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback