Trettondagen 2011

Idag vakna jag och Max klockan 8:30. Ljuvligt lär jag säga!!
Men upp ur sängen klev jag inte förrens kl 10:00. Max klev upp tidigare med Mattias.
Har nu börjat på en annan bok, Marshmallows till frukost, tror jag den heter. Kan nog vara bra.

Idag hade vi tänkt åkt på julgransplundring i Årsunda kl 14 men med det här snövädret känns det inte som att vi åker ut mer än till affären idag och sen vart vi helt plötsligt livrädda för att åka till ett ställe med massor av barn och folk och riskera att få magsjukan som tyvärr härjar hårt just nu. Ja jag vet att det är töntigt men nu är vi less på sjukdomar och vill vara frisk i helgen då vi ska grejja massa i mammas lägenhet på lördag alla syskon och sen hem till pappa på försenat julfirande då han varit i Skåne över julen. Sen på söndag ska jag skjutsa Nathalie med alla grejjer till Uppsala. Så nån magsjuka har vi inte tid med och dessutom så räcker det med Max hosta just nu.

Så vi blir bara hemma idag och passade på att klippa Max och nu tar han ett bad. Sen tänkte vi hitta på nå skoj härhemma hela familjen istället. Ut och skotta måste vi oxå såklart.

Vad händer för er idag? Nån julgransplundring på G kanske?

Kommentarer
Postat av: Anki

Nä...magsjuka =(

Fast som sagt vädret känns lite drygt att ta sig ut i.

Postat av: therese

vi vill oxå på julgransplundring men vart är dom då hahahah måste ju stå nånstans..

2011-01-06 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback