Saknaden är stor älskade Mamma!

Det kommer över mig då och då hur mycket jag saknar mamma. När telefonen ringer tänker jag ofta att nu ringer mamma men kommer fort på mig. Satt nyss och kollade i La Redoute och funderade vad mamma hade beställt, för hon beställde alltid nått därifrån.

Nu är det så tomt för nu är det ingen mamma som bjuder hem på mat, att prata med om allt och inget, att få tips och råd av i min mammaroll, som man kan fråga om hur hon gjorde vissa maträtter, att ha mysiga semestrar med.

Nu finns det ingen mormor för Max som han kan busa och leka med, känna sig trygg med, få lära sig massa nya saker av och att älska så som han gjorde och fortfarande gör.

Det enda jag kan känna är att hon slipper lida mer och slipper ha ont. Men jag vill ju ha min mamma här och inte nån annanstans....



Max och Mammas första möte, jag kommer ihåg att hon grät.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh älskade syster... det gör så ont att läsa, saknaden efter mamma är stor här med - det går inte en dag utan man brister ut i världens gråt. Små saker gör sig påminda hela tiden, försöker tänka att hon inte vill ha oss ledsna men man måste få sörja - ett steg i taget. Finns här för dig! <3

2011-01-04 @ 14:04:24
Postat av: Maria

Kan förstå att det är just de tankarna som rör sig, vardagssaker som varit så självklara som inte längre går...

Kram

2011-01-04 @ 17:46:23
Postat av: Linda

Vännen.. jag förstår att saknaden är stor!



Kramar

Postat av: therese

Förstår att saknaden är stor men det går inte att föreställa sig ändå...Jette och du var ju de första som träffade Ottilai på BB oxå det var speciellt. hoppas ni mår så bra ni kan och att vi kan träffas snart har sålt din välling värmare nu oxå så pengar finns hemma karm

2011-01-05 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback