Har nu kört 3 veckor med lchf och resultat...

Har nu kört 3 veckor med lchf och resultatet av detta var idag att jag sammanlagt tappat 4 kg och 6 cm i midjan. Är nöjd då jag fuskat en del på lördagarna. Planering är a och o för att få det att funka. Men än är det minst 3 kg och minst 13 cm midjemått som ska väck. På onsdag ska jag testa på aquabox på parkbadet, ska bli intressant och se om det kan vara nått. Jag gillar ju vattengympa och boxercise. Detta verkar vara något av båda delar. Nån som testat det?


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktiga du!!

Aquabox låter intressant :-)

Postat av: Tess

duktig du är!

2011-02-07 @ 12:36:13
URL: http://mandelblomma.blogspot.com
Postat av: Heidi

Ja d lät kul :) och grattis till de fyra kilosarna ;) resultat ger mersmak hehe kämpa på

2011-02-07 @ 14:51:05
Postat av: Nathers

Wow! Kämpa på! :D

2011-02-07 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback