17 februari

I helgen hade vi ju tänkt åkt till Stockholm men de planerna ställer vi in och rustar istället. ;-)
Hela Lördagen och delar av söndagen får vigas åt att måla tak och plocka ihop grejjer så vi kan stuva undan så hantverkarna kan börja sitt arbete här ungefär i början på mars. Ska bli skoj men jobbigt och rörigt. Skönt när det är klart om inte annat.

Igår var jag på Aquabox igen och det var riktigt bra och jobbigt, kändes en hel del i magen och armarna. Ska gå nästa vecka också om jag hinner. Har bokat iaf.
Skulle vilja gå på Boxercise också men dit vill jag inte gå själv de första gångerna iaf. Vill gärna känna den jag får ha som träningspartner känner jag. Nån frivillig?? :-)

Ikväll är Mattias på hockey, Max sover sen länge och jag har unnat mig ett skumbad nyligen. Ska strax hoppa i säng så jag orkar upp igen imöra kl 05:15. Gäsp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du är duktig som tränar! Är sugen o börja, men man ska ju göra det också. Snack med liten verkstad. Hm....

Postat av: Heidi

Åh vad skönt med ett skumbad,, jag kommer längta ihjäl mej tills jag får hoppa i plurret igen.

:) kul med rust iaf när d är klart :)

2011-02-18 @ 08:39:27
Postat av: Maria

Jag hade gärna gått om det inte vore för sprattel-Fia i magen:-) Du får hänga med mig på spinningen istället:-)))

Kom ihåg att ni är välkomna på kalas på söndag om ni har tid!

2011-02-18 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback