Oktober redan

Ja var har hänt sen sist, ja en hel del och lite till typ.

Mamma och Tim har ju fått nytt boende som ni kanske förstått på bilderna. Mamma vart sämre igen och har sen i fredags legat på sjukhuset. Nu är hon piggare iaf men är väldigt sjuk i sjukdomen.
Natten mellan lördagen och söndagen sov jag med mamma på sjukhuset.
Idag ska mamma få lite permis och få komma hem för en timme eller två då vi ska på ett viktigt möte.

Jag har ju börjat jobba lite igen och det går ok, förra veckan visade det sig dock att jag måste ta ut mina 19 semesterdagar för i år innan 31 dec.
Jag och Mattias började planera en utlandsresa till den här veckan eftersom läget med mamma var stabilt, men tji fick vi det vände fort, så ingen resa blir det. Det känns för olustigt att åka som läget är nu.
Så nu får jag istället ta och plocka ut strödagar så 1 dag i veckan minst kommer jag att ha semester nu fram tills nyår. Vissa veckor blir det några fler. Det blir nice att få rå om Max lite extra dessa dagar och äntligen ha tiden att göra saker och träffa lite folk även på veckorna. :-)
Arbetstoppen på mitt jobb ligger på månaderna december/januari och det har nu beslutats att man max får ta ut 4 semesterdagar under december. Så mina resterande 15 dagar måste tas ut i oktober och november.

Ska strax ta och åka och möta upp mamma (hon åker sjukresa) vid lägenheten.

Förresten är det nån som är lite sugen på att åka till Ullared 27(ons) och 28(tors) oktober??

Kommentarer
Postat av: therese

jag jobbar 27e annars så hade jag velat:(

2010-10-11 @ 13:19:38
Postat av: Linda

Den där sista meningen är inte läsbar för mig ;-) Mysigt med lite extradagar med Maxen, hoppas ni kan hitta på nå skoj imorgon!!

2010-10-12 @ 22:49:57
Postat av: Marcus

Tiden går inte långsamt direkt :O

Postat av: Linda

Njut av lite extra ledighet med Max och nära o kära! Tänker på dig... och din familj <3



Kram

2010-10-13 @ 21:08:49
URL: http://duojagovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback