Update

Nå vad har hänt sen sist?

Max fick magsjuka natten till lördagen, det var vår lediga helg ihop det.... nåja huvudsaen han är frsk nu.
Nu har jag bara 2 arbetspass kvar på mitt jobb. Lovely!!
Imorgon är jag ledig sen jobbar jag kväll på torsdag och dag på fredag. Känns lite konstigt men samtidigt så himla rätt. :-)
Imorrn ska jag försöka klippa Lilleman och sen ska vi ta en cykeltur till stadsparken och leka lite i lekparken där om vädret tillåter såklart. På eftermiddagen ska vi besikta bilen Max och jag. Hoppas den går igenom.

På lördag ska jag och Mattias vara lite barnfria, vi hade tänkt åkt till Sthlm över en natt men fick ine tag på nått hotel som vi vela ha och så hde viinte lust att betala massor av pengar för att bo en natt. Så det får bli på hemmaplan denna gång. Det blir ut och äta med Johan och Maria och sen kanske vi hamnar i nått öltält då det är Sandvikendagarna i helgen. Det återstår att se. :-)

Nu ska jag ta och pallra mig upp och lägga mig och sussa så jag är piggelin imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback