Tragedi

Ja det är verkligen vad som hänt i Hofors i natt, en stor tragedi.
2 killar omkom och en kille skadades svårt efter en hemsk olycka med en bil och motorcross.
För er som undrar så är jag uppväxt i Hofors och har min pappa boendes där.

En av dessa killar som omkom är en person som jag stått nära under min ungdomstid/tidigt vuxenliv men som jag inte har någon kontakt med sen många år då vi levde på tok för olika liv. Det är iaf en person jag alltid tyckt lite extra "synd om", en person jag brytt mig om och alltid hoppats på ska få ett bra liv.
Men livet vela visst annorlunda. Men jag hoppas nu att han får ha det bra nu och får vila i frid.

Den andra som omkom är en person jag känner igen tack vare hans bror och ingen jag har haft en personlig relation med på samma vis som med S.

Det känns så fruktansvärt hemskt alltihop. Så många som sörjer nu, sörjer sin älskade son/bror/kusin/barnbarn/älskade vän osv osv...
En olycka sker så fort och ett liv kan släckas så fort.

Vila i frid nu...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback