Sånger i sängen

Ja det är vad jag och Max har spenderat tiden med imorse i sängen innan vi klev upp.
Max gick in i sitt rum och hämta gosdjur och så vela han att jag skulle sjunga en sång om djuret han hämtade.
Apa- tänk om jag hade en liten liten apa... ko- lille ko lille ko... osv.
Det enda jag inte kom på nån sång om var ett lejon och en hund, fast hunden sjöng jag - vad tar ni för valpen där i fönstret. Men en sång med just ordet hund kan jag nog inte.

Vill gärna ha eran hjälp om sånger som handlar om hundar och lejon???

   

Kommentarer
Postat av: Linda

Mitt i djungel, den stora djungeln.. där sover lejonen. Mitt i natten, i stora djungeln, där sover lejonen. ;-)



2010-05-21 @ 15:57:42
Postat av: Sanna, Liams mamma

Skulle skriva vad Linda skrev men dumt att göra det igen då ;) Får man ta hunden med sig till himlen :)

Postat av: Karin

Flygar hunden ifrån Mirlef :-)

D e från Djurens brevlåda iaf

2010-05-26 @ 10:02:54
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback