Jobbelijobb

Känner mig deppad för att jag inte får komma på en jobbintervju som jag mer än gärna vill gå på. Jag som trott och hoppats så mycket på det jobbet, jag har ju en av de största meriterna de begär ju. Just därför känns det så pissigt att man inte ens får komma på intervju.... Dessutom har jag verkligen ansträngt mig på att få till ett bra personligt brev och CV. Nåja vad är väl en bal på slottet...

Jag borde vara mer glad då jag faktiskt idag fick ett samtal om att få komma på en jobbintervju i veckan på ett annat jobb jag sökt. Ett jobb jag också gärna vill ha, men som jag tyvärr tror är betydligt svårare att få. :/ 
Varför kan inget vara lätt för??


Kommentarer
Postat av: anki.

Ja jag kan inte annat än att håll med =/

Håller alla tummar för att det går bra på intervjun!!!

Postat av: Linda

Men va trist att de inte verkat ringt dig heller :( Ja kan bara hålla med dig om att det är dåligt, när man har meriten de önskar och inte ens få komma till intervju.



Tack för dina rader, känns riktigt dåligt just nu. Redan less på det här. Stor kram och jag hoppas verkligen du är den dem söker!!

2010-03-17 @ 15:29:05
Postat av: Sanna, Liams mamma

Vet hur det känns och lider med dig. Du om någon är värd lite framgång. Lycka till!

2010-03-17 @ 20:16:47
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback