Dax igen

Ja så var det dax igen att VAB:ba, Max har varit så gnällig här på morgonen och jag fick en känsla av att han kanske hade feber men då kändes han inge varm men strax före 10 så kändes han varm så jag tänkte att jag bara skulle kolltempa och vad visade det då? Jo Max hade 38,3 i feber, inte så konstigt att han varit gnällig då.
Han är ju lite snuvig också så det är väl nå sånt. Men vi blir iaf hemma idag och imorgon så hoppas jag på att det ger med sig. Nu ska Max få kurera sig härhemma med vila och mycket mys.

Appropå mys så hade jag och Max en väldigt mysig dag med Mamma/Mormor igår, vi hade en heldag i Valbo med besök på MIO, IKEA och Owe Jansson. Max var så harmonisk och tyckte det var skoj att vara på äventyr med Mormor.

Jag är lite sugen på att åka till Ullared nu i slutet på mars/början på april och shoppa. Behöver investera i fodrat regnställ och vårjackor åt Maxen bla.
Någon som är sugen på att hänga på???

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill.....men det hänger på pengarna!!! ;D



hoppas Max kryar på sig....

själv blev man hemringd 10.10 idag...andra ggr på en vecka...misstänker nu inte magsjuka utan någon allergi typ gluten eller laktos... =((

ses på jobbet i veckan kanske då... =)))



Sofie

2010-03-10 @ 18:52:59
Postat av: ´Heidi

Hej Tina,, Jag ska kolla d hur hade du tänkt att vi skulle resa?? bil, buss, ?? eller farkost =O)

2010-03-10 @ 19:49:21
Postat av: Tess

hoppas max mår bättre nu :)

ikea och mio är aldrig fel!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback