Åka buss

Imorgon ska vi lämna in bilen på verkstad i Kungsgården på morgonen vilket innebär att jag och Max sak åka buss hem från Kungsgården och åka buss för att hämta bilen sen.
Gissa om det ska bli skoj tycker en liten 2-årig kille!!

Vi har ju åkt buss förut så det är inte första gången men nu uppskattas det nog ännu mer, lovade han även att vi skulle åka tåg nåndag när vi är lediga. En tur till Gävle eller Falun kanske?

När vi hämtat bilen (om den blir klar i tid) så ska vi följa med mamma/mormor på hennes första av tio strålbehandlingar mot tumören i benet/höften. Hoppas verkligen de kan få den mindre så den inte orsakar så stor smärta för mamma som den gör nu. Stackarn klarar sig inte utan starka morfinplåster och tabletter. Så nu håller vi alla tummar och tår!!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv och äta popcorn, sen blir det sova sova sova!!


Kommentarer
Postat av: anki.

Åh jag har lovat Ebba länge nu att vi ska åka tåg å, tänkte också Gävle eller Falun...har inte blivit av än...



Nä jag hoppas verkligen vi klarar oss ifrån lössen!!

Postat av: Anna

Åh va spännande med buss å tåg :))



Jobbigt för mamma din med cancern som gör ont och inte vill ge med sig.. :(



Många varma kramar från mig!

2010-03-25 @ 18:25:08
URL: http://levinda.se
Postat av: Linda

VIsst va skorna snygga!! och inte så dyra heller 250 kr. Köpte dem på Eurosko :)



2010-03-28 @ 20:33:57
URL: http://duojagovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback