Max biten??

Ja när jag kom hem idag så är det första jag ser att Max har som ett bitmärke på armen. Max farmor var barnvakt och jag fråga om hon visste vad som hänt, men tydligen har de inte sagt nått på dagis när Mattias hämta idag. Jag har inte träffat Mattias än så jag kan inte fråga men det var så svärmor sa iaf.
Men Max själv säger att en tjej (nämner inga namn här) har bitit han.

Jag blir lite less när de inte kan berätta att det har hänt. För de kan ju inte direkt ha undgått det där märket på armen och dessutom så tror jag nog alla gånger att Max har gråtit en hel del för det gör ju ont.
Jag kunde inte ringa dagis och fråga för klockan var för mkt så nu får man gå och fundera tills imorgon.
Jag vill gärna veta när det hänt sånna där saker på dagis med min son och dessutom vill jag även vice versa få veta om Max har bitit nått annat barn.

Hmmm..



Update

Max fröknar har inte märkt att Max har blivit biten och han har tydligen inte heller sagt något..??
De hade sett att han hade ett märke på armen men de trodde att han hade gjort nånting hemma.
Nåja nu vet de iaf vad Max själv sagt om vem det var så kanske de har lite extra ögon på detta barn.

Kommentarer
Postat av: anki.

Jag tycker informationen från dagis blivit sämre...svårt å veta vad som är riktigt eller inte nu när barnen är så stora att de berättar själva! Hoppas det inte var E iaf...hon hade nämligen varit på riktigt ilsket humör idag..det fick jag iaf höra.

2010-06-17 @ 21:13:34
Postat av: Linda

Sådant bör dem ju informera om! Stackars Maxen då, inte lätt alla gånger.

2010-06-18 @ 05:32:14
Postat av: Heidi

stackars liten måste ha gjort ont. kommer ihåg när C var liten och han sov middag inne i spjälsäng då kom en kille och bet ett rejält bett i armen som hängde ut mellan spjälorna.

Ja d var dåligt att ingen sa nåt, baska,baska!!

2010-06-18 @ 17:19:41
Postat av: Anna

Ja sånt där vill man ju självklart veta. Hoppas du får klarhet i saken. Man vill ju att barnen ska känna sig trygga och att fröknarna uppmärksammar om nåt sånt händer.



Jag och Anki tänkte stå på Spikfabriken nån lördag, datum inte spikat än :)



Och du jobbar och står i. Roligt med nytt jobb inom branschen du pluggat, men jobbigt med långa dagar kan jag tänka mig. Och ännu drygare när det strular med tågen.



Kram-kram!!

Postat av: Jackrachel

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2012-04-20 @ 10:47:33
URL: http://jackrachel.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback