Jobbelijobb

Ja nu för tiden är jag mest på jobbet i veckodagarna. Det blir tidiga mornar, kliver upp 05:30 och cyklar hemifrån 06:15. Det blir sena kvällar, en del självförvållade för att jag vill jobba in lite extra timmar så jag kan sluta tidigare nåndag i sommar. Men ordinarietiden blir att jag tar 16:30 tåget hem och då är jag hemma vid en 17:30. Så nog blir det långa dagar allt.
Idag jobbade jag till 18:15 och var hemma vid 19:40.
Men så är det ju roligt också och trevliga arbetskamrater även om man mest sitter själv och jobbar då men på rasterna träffar man ju en del.
Dagarna går fort iaf. :-)
Så får se nudå till hösten hur det blir, är ju en del omstruktureringar på G som vanligt inom FK så vi får se hur det blir med jobb. Kan ju säga som så att medelåldern är ju rätt hög i Falun, en sisådär 55-60+ iaf alla gånger. De yngre är superglada att vi är där. Jag vart tom kallad ungdom av platschefen på stormötet i fredags. Inte illa det inte och vara 31 år och vara ungdom ;-)

Näe nu ska jag slänga mig i sängen och vila ryggen lite.
Imorgon ska jag och Max åka till järnvägsmuseumet i Gävle och leka lite. Nån som är sugen att haka på??

So long!!

Kommentarer
Postat av: Jerpa

Inte för jag tror att Max är intresserad men jag har följt en man på nätet ett bra tag om övergivna platser (www.jornmark.se). Han har utställning på järnvägsmuseet i Gävle 30/5-26/9.

För övrigt var det nästintill 20 år sen jag var där sist.

2010-06-14 @ 21:15:33
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: anki.

Bara att skicka hem gamlingarna & säga att du behöver jobbet bättre =)

Kom på nu ang. järnväg att jag lovat Ebba att åka tåg så länge, kanske man ska ta och göra i morrn =)

2010-06-14 @ 22:26:56
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback