16 juni

En kort uppdatering tänkte jag bjuda på..

Igår var jag föräldraledig då dagis hade stängt. Jag och Max och mamma/mormor åkte till
Järnvägsmuseumet i Gävle. Det var en jättehit kan jag säga. Max stortrivdes och var helt i extas över alla tåg och allt som fanns att göra där så dit blir det fler turer. Dessutom är det gratsi entré för alla tom fredag den här veckan. Så passa på!

Appropå tåg så åker ju jag och syrran tåg till och från jobbet som säkert ingen missat och vi råkar ständigt ut för förseningar på hemvägen. Grrr!!! Idag när vi kom till station och skulle ta 17:14 tåget så var det försenat och en ny tid fick vi kl 18:05. Men vad sjuton!!!
Inte direkt att man hade energi att gå ner på stan igen heller så det vart till att köpa en glass och njuta i solen och vänta och vänta.
Ja det är riktigt trist när det strular så mkt när man redan har en rejäl bit att åka innan man är hemma igen.
Färdiggnällt om det för idag.........

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa i säng.
So long!!

Kommentarer
Postat av: Mattiaselsa

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback