Vill göra grejjer - resor-

* Ullaredstripp - Vill shoppa shoppa shoppa och fynda fynda fynda. ;-)

* Sälen/Malung = fjällentripp. Bo i huset i Malung och ta daxtur/er till Sälen (6,5 mil) och mysa i backarna med familjen. Lite varm choklad och macka, grilla lite korv och åka bob/pulka såklart!!!

* Utlandsresa i slutet på Maj/början på juni - Ja längtan är stor just nu i dessa minusgrader. Brrr!! Mallis-Alcudia lockar lite.

* Stockholm - Skulle vara skoj med en tripp till storstaden, men där är nog sommaren bästa tiden att vara där tycker jag.

* Sommarsemester - Ja den är det snart dax att planera. I sommar planeras det en tripp med Johan, Maria och Theo nånstans. Öland och Gotland står som förslag.
Någon djurpark ska också besökas tex Kolmården eller Eskilstuna Zoo.


Ja dessa saker känns som att de är realistiska att utföra iaf så får se efter årets slut vad som uppnåtts. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna J

Vet du vart jag ska i den 26 feb? ULLARED! Det ska bli så himla skoj.. =)

2010-01-11 @ 09:33:28
Postat av: heidi

jag hänger gärna med till ullared

2010-01-11 @ 09:53:17
Postat av: Linda

Jag vill också hela den listan, med lite justeringar ;-) Åka till Fjäten istället för Malugn o utlandsresan i nov/dec/jan.

Ullared vill jag också till! Satt o tänkte på det för någon vecka sedan :-)

2010-01-11 @ 13:07:52
Postat av: Heidi

Om du ska till gottland kan du få handla i en butik i Visby åt mej =O) Deras Internet butik funkar inte. Kram

2010-01-12 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback