Heltidsarbetande......

....småbarnsmamma är vad man är numer och det har man då fått kännt på iaf med kvällsjobb och sen en natt med dåligt med sömn pga Max hade hosta och upp tiiidigt och jobba hela dagen lång. *snark*
I måndags var första dan på jobbet och kan ju säga att jag hade riktig ångest och smått panik. Kvällen kändes mest som kaos i huvve och var såååå slut när jag kom hem vid 22. Men skönt att jag jobbade med Jessica iaf. :-)
Sen upp och jobba dan efter igen, kändes lite bättre men fortfarande ångest! Idag har jag jobbat tidigt oxå men slutade iaf kl 15 idag. Lyx!!
Den här dagen har känts bättre och jag börjar landa lite i allt det nya, men fortfarande ångest!
Idag fick Max börja på dagis redan 6:45 då Mattias åkte iväg på konferans i 2 dagar och kommer hem imorgon kväll igen.
Max och jag är lediga imorgon och det ska bli sååååå skönt. Sen har jag bara fredag em/kväll kvar att jobba den här veckan.
Nu ska jag njuta av lugnet härhemma och kika om det kommit in nått skojjigt jobb att söka på ams. *hoppas*

Bye bye!!!


****************
Update 22:04

Det fanns ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att få, men... ja för det är alltid olika men när saker och ting går bra. Jobbet finns i Göteborg!!! Men med lite tur och förhoppningar så kommer även detta jobb att utannonseras på ort rätt nära mig. Då ska jag söka det. Men snälla låt det dyka upp snart så jag kan få gå vidare i min karriär.

Kommentarer
Postat av: therese

så skoj hoppas ni kommer iväg:)...kram

2010-01-27 @ 21:27:44
Postat av: Linda

*håller tummarna*

2010-01-28 @ 08:08:16
Postat av: Anna

Håller tummarna även jag på att det dyker upp nåt annat i din väg!!



Tills dess hoppas jag att ångesten släpper så du kan jobba och trivas lagom tills du hittar nåt annat spännande :)



Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback