What tha` f**k

Imorse vart jag väckt av Mattias som säger att han mår jätteilla och har jätteont i magen. Som tur är mådde jag hyfsat bra när jag vaknade imorse.
Så det var bara ner och ta hand om Maxen och nu är det Mattias tur att vara isolerad på övervåningen. Det tog inte lång tid förrens han började att kräkas däruppe. Så nu har det tagit om även på han!!!!!

Måtte Max slippa denna omgång nu när han äter pencillin och dessutom har en jättejobbig rethosta. Det räcker så!!
Nu får det vara nog, får nippran snart av att vara instängd härhemma och Max blir ju måttligt rastlös stackarn.

Någon som har bra tips för hosta??


Kommentarer
Postat av: Linda

Kalla och varma drycker lindrar, vet inte om han får ta Echinagaard - men de kan hjälpa. Ingefärauppkok. Citron o honungsvatten.

2010-02-27 @ 11:59:05
Postat av: Linda

För Nelly har det hjälpt med bisolvon och mollipect. Men bisolvon är nog mer för slemhosta tror jag..

Postat av: malin

Finns receptfria för rethosta flytande som jag har till Hugo, Nipaxon el. noskapin

2010-02-27 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback