Onsdag mitt i veckan

Ja det vor ju konstigt annars om det inte vore så. ;-)
Idag lyxade jag till det genom att flexa ut 1 timme, måste ju göra av med flexen jag arbetat in tills jag slutar på tisdag.
Intervjun då?? Ja hur gick nu den? Svårt att avgöra men jag gjorde inte så bra ifrån mig som jag hade önskat :-(
Men men bara att ta nya tag och vänta och se för besked skulle fås nästa vecka.
Is i magen får man ha så länge. Hoppas de ringer på referenserna iaf och får den rätta bilden av mig då. *ler*

Maxen har ju börjat ny avdelning nu han sen förra veckan och nu går han på Stjärnan med de lite större barnen. Har själv inte varit dit än men ska förhoppningvis hinna dit på fredag när jag slutar tidigare.
Han verkar iaf trivas och det är ju huvudsaken det. :-)

Nu ska vi  börja göra kväller härhemma så vi alla orkar med våra dagar. *ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback