Loppisfynd!!

Allt detta plus en till bok om Totte (som Max har haft som kvällsbok) har jag fyndat idag på Loppisen när jag var och lämna dit mer grejjer. Bara 100 kr för alla dessa böcker och pusslet. Ja plus en sån där resväska i kartong med döskalletryck på. De är i skick som nya. Pinsamt billigt ju!!
Om ni nu undrar vart Loppisen är så är det i Örta på Polhemsgatan. De kommer att ha öppet imorgon Torsdag mellan kl 16-20 och så på Lördag mellan 11-15 så passa på att gå dit och fynda för det fanns mycket grejjer där nu. :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

wow! Totte är ju så söt! Vill också fynda... ja ja, det är inte på min lott helt enkelt ;-)

2010-08-11 @ 22:05:12
Postat av: Jerpa

Emma går till doktorn kommer jag ihåg. Men det var nog den enda jag hade också.

Postat av: Linda

åh vilket fynd! böcker kostar ju lite liksom...



Kram

2010-08-12 @ 18:19:27
URL: http://duojagovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback