Nytt datum och tid för Gangstarparty hos mig.

Nu är det många bud, men nu är det bestämt och Söndag den 2 maj kl 16:30 är det visning av Gangstars vårkollektion hemma hos mig för den som är intresserad.

Eftersom tiden är så knasig, mitt i middagstid, så tänkte jag bjuda på nå mat att äta. Barn är såklart varmt välkomna de också att följa med. Kanske bra om man vill prova storlekar och så.

Jag vill ha svar senast fredag 30 april om du kan komma så jag kan planera med maten.

Erbjudandet som kommer att gälla för partykunder under Maj månad är "Ta 3 betala för 2". Hur bra är inte det!!??!!! :-))))


Lite nyheter


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallåjs!



Mmmmm cupcakesen är verkligen supersmarriga :)



Kom å smaka vetja :))



Har massor hemma men man orkar ju inte med alla själv, sen vet jag inte hur nyttigt det är att smälla i sig alla själv heller..haha!



Så det bästa är nog att bjuda bort det mesta.



Så du håller i Gangstar försäljningen än, låter kul! Funderade på ett inredningsparty här hemma jag med men tror det föll i glömska :)



Hoppas ni har det bra därhemma!



Puss & Kram!

Postat av: Heidi

Jag kommer =O) ska höra med Jessie ocksåtror hon skulle vilja gå

2010-04-22 @ 21:30:09
Postat av: Malin!!

Jag kan tyvärr inte :( men det blir flera gånger kanske man ska ha ett själv??? Kram

2010-04-24 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback