Veckan

Nu är helgen förbi och den har vi spenderat bla med att plocka lite blåbär, träffat Johan, Maria och Theo, hälsa på mamma/mommo..m.m..
Den här veckan består av självstudiedag idag och sen imorgon, på onsdag och torsdag har vi lektion på Högskolan. Rättskunskap står på schemat. På fredag har vi självstudier igen och det passar bra för då ska nämligen Max till läkaren och kolla sina öronen, en sån där efterkontroll. Hoppas de ser bra ut så det inte är nått på G igen....
På lördag ska Max på 1-årskalas hos Ottilia, liten blir stor. :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Nämen sjutton jag kan ju inte komma på fredag, mamma fyller ju år då kom jag på!



Och jag ska fixa och dona lite innan hon kommer hem från jobbet vid 14 å vi ska gratta henne.



Å det är ju inge roligt att stressa när man ska ses så det blir nog bättre om vi bokar in träffen en annan dag.



Nån dag du har som förslag? Hur ser din nästa vecka ut?

Postat av: Tess

inte helt fel med självstudiedagar kan jag tänka mig, skönt att vara hemma :D (bara man har disciplinen då,hehe)

hoppas det går bra hos läkaren imon! kram

2009-09-17 @ 13:59:29
URL: http://leonita-nova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback