Update

Festen i lördags var lyckad. Go mat och trevligt sällskap och lite lekar. :-)
Självklart vann jag min gren i "Vem som sväljer mest". Halsade en burk öl för glatta livet på väääldigt mätt mage, men det gick!!
Söndagen var sådär seg som den kan vara efter en fest, men jag var inge bakisdålig som tur var, men lite trött och sliten.
Den här veckan har vi självstudier igen vilket innebär plugg hemma. Har en uppgift jag ska göra som jag börjat på iaf och ska försöka få klar tills på fredag så man blir av med den.

Ikväll är det fotboll för hela slanten på tv för M och jag hör hur han svär därnere så jag antar att Sverige spelar dåligt än. Själv har jag nattat Max vid 19:30 och han somna som en prins ikväll utan ett enda försök till uppmärksamhet. Stora killen!!

Max  utvecklas så mkt nu i sitt tal, så roligt att höra. Men än har han en bit kvar innan han kan göra sig förstådd precis som han vill. Men han är väldigt nyfiken på vad allt heter och sen ska han härma det man sagt.

Max = Sa
Ja det är visst lite svårt att säga än. *ler*

Näe nu ska jag kika runt lite och sen gå ner och ta mig lite kvällsfika á la LCHF.




Max läser läxa med mig. ITP 1 Ålderspension. Han tyckte om att lyssna när jag läste högt. Haha!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså vann du en halsartävling? Grattis! ;-) Men det förvånar mig inte att du vann iofs. Öltjejer brukar kunna svepa?!



Vilken kul bok du högläste för Maxen då! Undrar om han kommer komma ihåg nåt när han går i pension?

2009-09-11 @ 07:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback