Nu börjas det

Ja from imorgon och 10 veckor framåt kommer jag att ha praktik med långa arbetsdagar. 8-16:30 varje dag, sist jag var där hade jag tiden 9-16. Men tydligen får jag inte det nu. Men men....
Ska pendla från och till Gävle med buss/tåg varje dag nu, så Max får långa dagar på dagis stackarn. 7:30-17 varje dag. Men det bästa med allt är ju att han stortrivs på dagis och har det väldigt bra där. :-)
Så det kommer nog inte bli så mkt inlägg under dessa veckodagar då jag kommer att prioritera Max, men finns orken när han lagt sig om kvällarna så knåpar jag ju såklart ihop något. :-)

Så snart Max har vaknat ska han och jag åka hem till mamma/mormor och bege oss ut på skogstur. Det kommer nog gillas av Max som gått och velat haft på sig stövlarna varje gång vi ska ha gått ut under helgen. *ler*
När vi kommer hem ska jag ställa mig och laga lite mat så vi har i nån dag, skönt att slippa ställa sig och stresslaga mat när man kommer hem sent om dagarna. Max är ju van att klockan 17 han och det kommer ju bli lite svårt.

Näe nu var det färdiggnällt från mig, men är bara lite trött på att jag fick så mkt sämre tider än sist....

Ha en skön vecka nu!!!

Återkommer imorgon med Måndagslistan....

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du känner så, och hoppas att det går att kompromissa på något vis!



Hoppas morgondagen går bra, känns konstigt att en annan får vänta halva veckan innan man själv startar..



KRAM och tack för lånet av Maxen idag!!

2009-09-27 @ 21:07:42
Postat av: nikita

Var gärna med och tävla om ett presentkort hos Gangstar i min blogg

Tävla Här:

http://nikital.blogg.se/2009/september/vinn-ett-presentkort-hos-gangstar.html



ps, ja måste nog vänta me glenn lite..blev rätt mkt den här månaden, du får såklart sälja den om du inte vill vänta, hoppas de är ok å att du inte blir sur?

ja kan höra av mej då vi vart i sthlm å så.. allt kostar ju du vet.. mer än man tror tyvärr..

2009-09-30 @ 04:05:40
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej kompis!



Hoppas det går bra på praktiken och att du tycker det känns roligt att vara där, då går förhoppningsvis tiden lite snabbare också :)



Jag måste tyvärr strula igen angående träffen på lördag.. Jag hade helt glömt bort att jag skulle sova över hos syrran från fredag-lördag och när jag sen kommer hem mot eftermiddagen ska Hjalle ha födelsedagsbjudning för släkten sin och du skulle visst på partaj.



Så jag måste tyvärr stryka lördagen och hoppas vi kan få ihop en annan dag :)



kram

2009-09-30 @ 11:16:10
URL: http://levinda.se
Postat av: Anna

Hej!



Jamen vi styr upp träff nästa vecka istället :)



Lördag eftermiddag eller söndag fm passar mig - när passar dig?



Hoppas du får en rolig kväll idag och att du mår som du förtjänar img ;)



Kram!!!

2009-10-03 @ 23:38:38
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback