Drömmar, tankar och funderingar

Jag har funderat mer och mer på en liten dröm och ett intresse jag har och har kollat upp en del nu i dagarna och det lutar mer och mer åt att jag kommer att förverkliga denna lilla dröm. Men i ett steg i taget. Det visar sig väl efter ett tag hur mkt jag kan utveckla drömmen. Både via mina egna begränsningar, tid, tålamod och såklart andras intresse. Men först ska jag testa det i steg 1 och det är för egen vinnings skull och lika kul är det :-) och det ser jag framemot. Men när den dagen sker återstår att se och då ska även ni få veta min lilla dröm. :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj va spännande, nu blev jag måttligt nyfiken :)



Självklart ska man testa sina drömmar, jag är ju själv lite i den fasen ler



Kom på att den här veckan inte heller lämpade sig nå vidare bra för träff då jag jobbar hela veckan + helgen och det inte blir mkt tid över...



Men nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag samt slutar 13:30 på fredag, nån av de dagarna som kanske passar?



kram å lycka till med din dröm vännen!

Postat av: Anna

Hej!



Jasså ska du ut i praktik nu, va roligt :)



Men långa dagar också och då hinns som sagt var inte så mkt mer med än jobb och hemmabestyr :)



Men jag är ledig nästa helg så då kan vi gärna ses! På lördag fm kanske?

2009-09-24 @ 17:46:04
URL: http://levinda.se
Postat av: Linda

Spännande o se vad det här handlar om :)



Tyvärr kommer min chef varken mjukna el ha dåligt samvete.. det är bara för mig att bestämma om jag står ut m honom el inte.. Vad är det för problem du har m ditt bäcken?



Kram

2009-09-24 @ 19:19:18
URL: http://duojagovi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jamen då säger vi lördag tycker jag :)



Vilken tid ska jag kika förbi tycker du?

2009-09-25 @ 09:29:24
URL: http://levinda.se
Postat av: Linda

Klart du ska satsa på din dröm! Ha en skön helg sis, kraaaaaaaam!

2009-09-25 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback