Jo jag lever

Dax att uppdatera lite igen. Vad har hänt sen sist då??
Jo Max har varit sjuk i nästan en vecka och haft höstblåsor i munnen anar vi att det var och ont i halsen. Så inge dagis för han förrens igår. Glad som bara den vart han då iaf. :-)
Vi har fått hem världens sötaste dagiskort med en såå söt Max. *smälter*

Praktiken går väl bra, mkt att ta in och lära inför mina snart kommande egna samtal med kunder som ringer in och vill ha hjälp med att reglera sina motorskador. *gulp*
Kan ju säga som så att motorskadereglering inte är en lätt sak alla gånger. De som jobbar där jag har praktik är verkligen sååå duktiga, vilket ger mig stor prestationsångest. Men som sagt jag är inte utbildad och klar och ska ju absolut inte jämföra mig med dem då de jobbat mååånga år med försäkring. Alla från botten först och sen arbetat sig uppåt skyarna. ;-)

Långa dagar blir det iaf, sticker hemifrån kl 07 och är hemma vid 17 om jag får gå så jag hinner med tåget annars är det 17:30 som gäller. Hittills har jag sluppit det.

Ja det var i lite korta drag, för nu väntar sängen så jag orkar upp imorgonbitti.


Kommentarer
Postat av: Anna

Puh, det låter jobbigt det där med massa nya intryck och långa dagar. Men roligt att du tycker det är skoj :)



Hur hade du det i helgen, kunde du ses lördag eftermiddag (typ 14-15) eller söndag någon gång under dagen?



Kram!!

Postat av: Linda

Ja du kommer åtminstone hem iallafall, här blir det ju +3 timmar om jag ska få sova hemma dessutom. Galet.



Tror nog allt du gör nytta där redan nu, duktiga du!

2009-10-08 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback