Update

Ja vad har nu hänt sen sist. En hel del och lite till....
Idag har jag varit och fått massage, så skönt och välbehövligt!!
Max är på dagis 9-14 den här veckan då jag har hemmastudier. Har lyckats fått klart en uppgift iaf.

Max ska numer gå omkring på tå härhemma. haha!!! Snacka om att ha balans... Allt ska ju testas!!
Han älskar att ha på sig solbrillor och tycker att han är sååå fin och han älskar att ha nått över huvudet så ha inte ser och gå omkring. Livsfarligt!
Full i bus är han dagarna i ända. Som det ska vara!!

Jag sökte ju jobb här i förra veckan och i torsdags så ringde han upp mig och sa att han tillsatt tjänsten men att han var intresserad av mig ändå. Han skulle kolla upp om han på nått vis kunde få till att jag också fick jobba fast på deltid eftersom jag pluggar också. Så får se vad han kommer fram till. Jobbet är som försäkringsrådgivare.
Superskoj att han var så intresserad av mig trots att han redan tilsatt tjänsten. :-)

Någn som känner till nån bra målare i Sandviken området??? Vi ska måla om huset nämligen och vill ha hjälp med de högre höjderna. *ler*

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag gör d kan ju höra efter ,, vad ger ni för d då?

2009-05-04 @ 17:47:48
Postat av: miian

oh vad roligt att vara "eftertrakted" :)

Hur går det med Max sömn nu?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback