Update

Härhemma har det varit snorigt  nu i evigheter känns det som. Jag har varit dålig i en vecka nu och i helgen tog det om och förkylningen satte sig dessutom i magen. Så de senaste dagarna har jag inte varit piggelin utan mest legat i soffan. I måndags var ju dagis stängt så Mattias fick vara hemma och passa Max då eftersom jag inte klarade av det. Imorse följde jag han till dagis och fick hjärtrusning på vägen dit. Snacka om att man nerkörd i kroppen då. Så nu är det vila som gäller för att bli frisk fort. Känner mig hyfsad idag förrutom den där jäkla täpptheten.
Tur att jag har världens bästa sambo som ställer upp så mycket  och pysslar om oss och ser till att skutan håller sig ovanför ytan. Och jag hoppas verkligen att han klarar sig nu från denna envisa förkylning som härjar.

Max är snorig men piggelin iaf. I dag när jag kom och hämtade Max så stod han inne i "dockvrån" och knappade på ett tangentbord med en liten tjej ståendes bervid som nog undra vad han höll på med. Tekniska prylar och Max det är lika med sant!!
Måste berätta en annan rolig sak om Max. Frågar man han om han kan säga apa så säger han Papa. I början var det mer att det lät som pappa och det hade jag superkul åt. Men nu har han lärt sig mer hur det ska betonas fast han lägger på ett P i början då. *ler*


Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in dagens filmtips på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se :)

2009-05-20 @ 14:04:05
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Hjälp mig att hitta den fina dressen FABIAN från Gangstar!

Jag köper den jättegärna :)

Maila mig dina kontouppgifter! (har lämnat mailen i rutan här ovanför.)



Kan jag vänta med betalning till FP?

2009-05-20 @ 16:09:41
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback