Pannkaksstrejk!!

Det är inte så illa som det låter. Men så här ligger det till.....

Första gången Max smakade på pannkaka när han var mindre vela han inte ha... ???!!!
Och det är lika nu.... Men får han äta den utan sylt och grädde då kan det gå i.

Nu igår på dagis så sa dem att dem för första gången fått kämpa med att få Max att äta. Jag tänkte snabbt att nu var den enkla tiden förbi med Max och maten. För han äter verkligen allt och det utan problem.
Vad var det då frågade jag? Pannkaka fick jag till svar. Då vart jag full i skratt och sa att det är det enda han inte äter. Haha!!
Pannkaka av alla maträtter.... Det som allla barn älskar!!!

Ja han är lite rolig våran son. Sa jag förresten att han äter en hel barnportion med pasta och köttfärsås på IKEA?? Tallriken var barskrapad sist vi åt där. Den portionen ska dem ju ändå kanske äta ända upp till 6-7år iaf. Haha!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

TokMaxen!! Han är bra rolig han, eller så är han finsmakare alla redan ;)

2009-05-28 @ 18:12:54
Postat av: Linda

Men nu får Max skärpa till sig!;-)

Pannkaka är ju så gott!!

Skönt att han äter allt annat.

Postat av: Linda

Pannkaka som är så gott! Och som så ofta ingår i barnmatsedeln just för att alla barn äter det ;)



Kram

2009-05-29 @ 08:45:55
URL: http://duojagovi.blogg.se/
Postat av: Karin

Precis som Joel:) Han tycker absolut inte om pannkaka varken med grädde, sylt, glass eller inget alls på.

Precis som du sa, trodde jag också att alla barn älskar pannkaka....

2009-05-29 @ 21:22:33
Postat av: Malin

Så där är hugo oxå vill inte ha pannkaka.... men fetaost och oliver m.m det ska han ha hihihi

2009-05-31 @ 20:54:46
Postat av: Lisa L

Ha ha ha, var så roligt att läsa det du skrivit om pannkaka... Maja är precis lika. De sa på dagis en gång för några månader sen att hon inte hade ätit någon lunch... vad var det då för mat... pannkaka!!!

En av gångerna de ätit pannkaka på dagis fick de krossad ananas till, då åt hon bra mycket! Jag har oxå köpt hem krossad ananas nu... =)

2009-06-02 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback