Veckan snart slut

Ja och det känns skönt att ännu en skolvecka snart är klar. Idag började vi med ett nytt ämne, Utvärderingsmetodik och jag tycker det är svårt och förvirrande. Haha!!! Önskar kursen redan var klar....
Men jag ska ta mig igenom den också ska ni se.

Idag har jag lekt med Max lite efter skolan och badat och sen myst och så nattat både han och mig själv vid 19. Vaknade upp strax efter 21 och undrade vad som hänt. Man blir trött av att natta, även om det bara tog en 5-10 minuter innan vi båda sov. *ler*

Ska bli såååå skönt att få helg och sen ha en självstudievecka innan praktiken startar igen. Ska vara på Förskringskassan denna period och de första 2 ½ veckorna ska jag vara i Falun/Borlänge(2 dagar) så då blir det pendling dit varje dag och sen ska jag vara i Gävle i 2 ½ vecka. Men det ska bli skoj å se hur det fungerar att arbeta där.

Ska kika lite nu på sommarjobb tänkte jag sen ska jag hoppa i säng... igen.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback