MiniUpdate

De senaste dagarna/kvällarna/nätterna har mest handlat om att dona med tradera auktionerna på märkena som vart avslutade i helgen, få Max att sova i egen säng, pendla till Falun och praktisera, laga mat, fixa inför festen på lördag.
Ja om någon missat det så fyller jag faktiskt hela 30 år på Torsdag och ska ha fest för några av mina tjejkompisar på Lördag. Så nu är det en del som ska fixas och planering är ju A och O när man har en familj att ta hänsyn till.
Får fixa det mesta på min födelsedag då jag har lite tid till övers.
Redan onsdag imorgon. Jisses!!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

jaha då fattar jag , men den är säkert snygg ändå, 2y är ju slutsåld i shoppen me /:

hör av dig med mail till den (om någon) har en liv2y



vad heter du på tradera??



Postat av: Malin

längtar så tills man får slå klackarna i taket ;)

2009-03-31 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback